قیمت پرده زبرا

Wiki Article

بهترین راه برای غبارروبی از پرده زبرا استفاده از جاروبرقی و غبار روبی از پرده به‌کمک ابزار برس‌شکل آن است. در این حالت، برس را از سمت چپ به راست یا راست به چپ حرکت دهید و پرده را به‌همین شکل تا پایین غبارروبی کنید. برای لکه گیری از پرده زبرا می‌توانید از یک حوله یا پارچه و محلول آب و مایع دستشویی یا مایع ظرفشویی ملایم استفاده کنید. راه دیگر لکه‌گیری از پرده زبرا، استفاده از شامپو فرش است.

برای مشاهده مدل های پرده زبرا طرح دار سایت سبک مدرن، اینجا را کلیک کنید.

با پرده های ادریس محیط خانه خود را زیباتر از همیشه کنید. هدف ما ارائه خدمات با کیفیت بالا می‌باشد و در همین راستا از طراحی تا اجرا انواع پرده های پذیرایی، خواب و آشپزخانه به عهده ی ما می‌باشد تا شما مشتریان محترم با خیالی آسوده در محیطی دلنشین از زیبایی منزل خود لذت ببرید.

مقاومت در برابر لکه‌ها: پرده زبرا اداری باید از مواد مقاوم در برابر لکه‌ها تشکیل شده و به آسانی تمیز شود .

شما با با جا به جا کردن نوار های پرده می توانید در طی روز نور مورد نیاز محیط را تنظیم کنید و یا همچنین در حالت سایه کامل نور را کاور کنید و محیط داخل خانه را از معرض دید بپوشانید.

همانطور که گفتیم پرده زبرا یکی از شیک ترین و مدرن ترین پرده های موجود در بازار است که انواع مختلفی دارد، برای انتخاب مدل جدید پرده زبرا برای پذیرایی و پیدا کردن بهترین نوع پرده زبرا بهتر است با انواع این پرده و خصوصیات هر یک آشنا شوید.

پرده زبرا سیلوئت شبیه پرده های کرکره ای می قیمت زبرا باشد. این پرده از دو لایه تور یا حریر تشکیل شده است که بین آن نوار های پارچه ای در فاصله های چند سانتی متری عمود بر دو لایه توری قرار گرفته اند. وقتی این پرده را بالا پایین ببرید، زاویه قرار گرفتن نوارهای پارچه ای فرق کرده و باعث تغییر میزان ورودی نور خورشید می شود.

کرکره زبرا یک مدل پرده مدرن است که می توان به کمک آن دکوراسیون پذیرایی خود را جدید و زیبا کنید. همچنین پرده زبرا پذیرایی برای اتاق های نشیمنی که با دکوراسیون کلاسیک چیده شده اند نیز مناسب اند زیرا به تعادل فضا کمک بسیاری میکنند.

همانطور که می‌دانید پرده های افقی اکثرا دارای زنجیر است و اگر بخواهید پرده‌ها را در حالت بیش از یک تکه سفارش دهید، حتما باید توجه کنید که زنجیر‌ها را در خلاف جهت هم انتخاب کنید.

بعد از خرید نیز می‌توانید در صورت تمایل از خدمات اندازه گیری و نصب کارشناسان ما بهره مند گردید.

سلام برای اندازه گیری و مشاهده نمونه پارچه ها با کدوم شماره تماس بگیریم؟

یکی از مهم ترین مشکلات پرده‌های رولی که داخل چهارچوب نصب می‌شوند دارد، عبور نور از شکاف های اطراف پرده است. این شکاف ها در واقع فاصله میان پرده و قاب پنجره است. این مشکل را می‌توان با نصب پرده خارج از چهارچوب حل نمود.

همچنین در صورتی که تمایل به خرید حضوری دارید، می‌توانید با مراجعه به آدرس ما، از شو روم بازدید به عمل آورده و اقدام به خرید پرده مورد نظر خود کنید.

تناسب با سبک های مختلف دکوراسیون: امروزه سلیقه بصری مردم به سمت دکوراسیون مدرن می رود. اگر دکوراسیون مدرن را ترجیح میدهید، باید تمام وسایل داخلی خود را هم مدرن باشند و پرده هم جزء آنهاست.

Report this wiki page